pietenbea.reismee.nl

Piet weer op de been

Zo,vanmorgen Piet uit het ziekenhuis gehaald. Dit was ook weer een hele onderneming. Hij lag nog prinsheerlijk in zijn bed. Alles was nog aangekoppeld. De arts was wel geweest en het duurde even totdat de verpleegkundige hem kon helpen. Daarna moest hij de rekening betalen 3000 dollar. Hummmm, gelukkig dat ik niet comfortabel terug wil vliegen, anders hadden we deze rekening niet kunnen betalen met onze creditcard.

Al met al, na enkele uren konden we het BENH VIEN FV Hospital verlaten, met pijnstillers op zak. Een aardig souvenir houdt hij hier aan over. Beter als een marmeren Boeddha voor in de tuin. De prijs is zowat hetzelfde, maar deze isverplaatsbaar en kan zelf lopen.

Vanavond nog maar even naar het 'Hard Rock café', die we gespot hebben en net open is. Dit wordt zo langzamerhand een tik van ons om deze in grote plaatsen te bezoeken. Marina ik neem me legitimatie mee hoor, anders krijg ik weer geen drank, omdat ze niet geloven dat ik ouder dan 18 ben.

Ik denk niet dat we nog veel gaan beleven hier. Alles is geregeld voor onze terugreis morgen.

Wij hebben genoten en hopelijk hebben we jullie niet verveeld met onze verhalen. Bedankt ook voor de leuke reactie en het medeleven met onze zielenpiet.

De reisorganisatie Indochina travel, hebben wij ervaren als een prima organisatie. Ze hebben ons vervoer naar Saigon, de extra nacht enz. perfect geregeld. Ze bellen regelmatig hoe alles gaat. Volgens de ANWB is dit bij veel organisaties niet het geval.

Natuurlijk hebben we nog veel meer foto's en verhalen, maar die komen persoonlijk nog wel eens.

Groetjes en liefs van Piet en Bea

Reacties

Reacties

f.walkerbobwalker.nl

Lieve Piet en Bea
Wat een pech,gelukkig dat je weer uit het z.huis bent en alles goed is gegaan.
De pijnstillers zullen wel goed van pas komen denk ik.
Bea jij bent een kanjer hoor.
Een hele goede thuisreis gewenst.
Fieneke

Han en Annemarie

Hola amigos
Zoals je ziet blijft ook hier in Spanje niets geheim!
Mooi reisverhaal van onze globetrotters.
Wij wensen jullie een goede terugreis en je weet Piet dat de beste pijnstiller een flinke neut is toch!
Of had je die de avond voor het golfen al genomen en viel je daarom flauw(opa wordt ouder!) Tot november of zo.
Saluto de Han y Annemarie

Anneke en Flip Eskes

Arme Piet, veel sterkte toegewenst op de terugreis Bea moet je maar lekker vertroetelen
groetjes we horen wel hoe alles is verlopen.

Anneke en Flip

Het kost wat maar dan heb je ook wat, het is zo te zien een mooie ritssluiting geworden met een grove steek genaaid. ik wist niet dat je aan een gebroken sleutelbeen geopereerd werd hier kom je in een mitella
groetjes

Bea

Hallo Han en Annemarie,

Wat leuk dat jullie onze site ondekt hebben. Ik heb helaas op deze laptop jullie e-mailadres niet,dus probeer ik het zo.

Nee, de drank heeft Piet afgezworen( Oh, zegt Piet)
Alles goed in Spanje?

Thuis mailen we jullie wel weer.

groetjes,
P&B

Bea

Hallo Oom Flip en Tante Anneke,

Wat leuk dat jullie ook onze site hebben ondekt. Is dit via Dave? Oom Flip het ergste vindt Piet dat hij ook niet kan biljarten. Hij was afgelopen seizoen nog wel kampioen van de club en een buurtgemeenschap.

Nou nog 1 nachtje en dan gaan we helaas weer terug.

groetjes,
P&B

Anneke en Flip

We waren afgelopen zondag bij Suse en die liet wat reisverhalen lezen van jullie toen heb ik dat onthouden en de andere dag eens gekeken jammer dat ik het niet eerder ontdek had maar heb toch nog kunnen reageren.
groetjes

yolanda de jong

ik heb vanaf het begin met jullie mee gereisd, het was weer heel vindingrijk en interessant xxxxxxxxxxxxxxx yolanda

yolanda de jong

ik heb alleen bali nog niet kunnen vinden

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!