pietenbea.reismee.nl

Toetje

Ik kan het niet laten, maar toch vanavond weer het een en ander beleefd.

Allereerst heb ik nog niet verteld over de prachtige bruiloften hier. Je ziet ze regelmatig, maar er leven ook veel Vietnamezen op 1 vierkante meter. Het lijken wel Chinezen. Prachtige bruiden,maar ookde bruidegom mag er zijn. Ik heb wat foto's bijgevoegd.

Nou, we zijn naar het Hard Rock geweest. Lekker even onze gebruikelijke gadgets gekocht en ook daar gegeten. Alles deden ze daar op z'n Amerikaans, met een Vietnamese glimlach. Piet zijn spareribs werden in de keuken gesneden omdat ze z'n handicap in de gaten hadden. Het viel me nog mee dat ze het niet voor kouwden. De prijs van het Hard Rock konden we 5 dagen ergens anders eten. Maar omdat Piet 4 maaltijden niet op onze kosten had genuttigd kon dat nog van ons budget. ( Wij zuinige Nederlanders) Mochten er te korten dreigen, mail ik dit voor een collecte voor de auteursrechten van onze log.

In het hotel hebben we nog even gebierd met een Amerikaan die de hele wereld over reist.Hij is met pensioen en geniet van het leven. Goed voorbeeld voor ons. Maar helaas dat duurt nog enkele jaren.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!